Thursday, January 14, 2016

GOD Is In Control #PRAYFORJAKARTA


If you are a blogger, please don't publish photos or videos that give rise to fear. Just, make a post that strengthens not scary. God is The Guardian of Indonesia. so keep praying for the best for this country.

3 komentar:

Anonymous said...

artinya apa mas ? wah jago bahasa inggris nih. Kayak nya ada sesuatu dengan kota jakarta ? hehe
maklum ane gak ada tv mas, jadi gak ngerti ada peristiwa apa. ^_^

DJ Site | Blogger Serabutan said...

@ Admin (Idjas) : Mboh gak mudheng cm asal nyeplos wkwkwk... Kui lho wingi kan enek teroris rame, lha biar gak bikin takut orang luar jd tak tulis pake bahasa inggris hehe... Aku jg jarang ntn tivi kok seringan denger radio, cm berita itu kan heboh sampe ke group2 WA

TUKANGCOLONG said...

hahahahaha ane juga ngambil sisi lain yang gak serem untuk dibahas : ))

Visit the Site
DJ Site - Since 2009 Until Now

Creative Commons License
Blog Content by Ferdinand is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Based on a work at https://dj-site.blogspot.co.id/.

Themes by blogcrowds. Design With ❤ for Blogger Serabutan